• Uw steun is onmisbaar voor ons

Helpt u ons mee deze voorstellingen mogelijk te maken?

Kies de voorstelling die u wilt ondersteunen

De voorstellingen van ‘De Lachende Zon, theater van de zintuigen’ op deze pagina zijn crowdfund-voorstellingen. Ze zijn al geboekt, maar er is nog niet voldoende geld bij de aanvragers om ze te laten doorgaan. Daarom bieden wij alle betrokkenen, geïnteresseerden en andere gulle gevers de mogelijkheid om mee te helpen deze voorstellingen daadwerkelijk te laten plaatsvinden.

Ook een algemene gift, of een maandelijks donateurschap is van harte welkom!

Uw gift komt goed terecht!

De bestuursleden van de stichting doen hun werk geheel vrijwillig. Daarnaast hebben wij geen kantoorpanden of overheadkosten. Wat we wel hebben zijn mooie voorstellingen, professionele spelers en een grote liefde voor ons publiek.

Uw bijdrage komt rechtstreeks en geheel ten goede aan de door u aangegeven voorstelling. Van een algemene gift of maandelijkse donatie kunnen wij muziek- en theateractiviteiten aanbieden aan instellingen die hiervoor zelf geen geld hebben. Wij laten u altijd weten waar wij uw gift aan besteed hebben.